maartjeheeres.reismee.nl

De laatste dagen SXM..

Hee vrienden!

Vorige keer dat ik jullie een verhaaltje schreef was het nog 4 weken..
Je gaat hierheen en zegt op den duur 'we zitten hier al 2 maanden', 'over een maand zijn we alweer thuis...' 'nog maar 2 weekjes hier..' En nu, nu zijn het nog maar 4 dagen voordat ik weer in het koude gure Nederland ben!! Het gaat zo enorm snel.

M'n werk heb ik afgelopen vrijdag afgesloten, en morgen heb ik m'n eindgesprek..
Helemaal gek werden Rob en ik bij mij thuis van m'n huisgenoten. Eigenlijk heb ik al 5 maanden lang discussie's en ruzie's. Rob & ik hadden besloten dat we ons laatste weekje wouden genieten, zonder die mafkezen. Dit hebben we doorgezet, waardoor we afgelopen 3 nachten gratis in het Holland House konden verblijven, wat een paradijsje! En vandaag zijn we ingetrokken in een Bed & Breakfast (was pas vanaf vandaag vrij, vandaar). Het zit aan een baai op het mooiste plekje van het eiland, naar onze mening. Rustig, stil, prive! We hebben een supermooie plek, geweldig uitzicht en altijd een zacht windje... Ongelooflijk! Echt nog een enorme vakantie-traktatie voor de laatste dagen, dus wij genieten helemaal!

Voor nu, tot heel snel allemaal, gezellig!!

Liefss

Reacties

Reacties

frouwke

Jeeeej je komt bijna thuis!!! :)

Carolien

waaah bijna al weer thuis! Goede keus dat je nog even lekker een weekje gaat genieten met Rob en een andere slaapplaats hebt gezocht ;)
Zou leuk zijn als ik je volgende week ergens nog ff zag! :D Ik vertrek vandaag precies over 2 weekjes..
Geniet nog even en alvast een goede reis terug!!
xxx karel

Marije

Toen ik naar huis ging hadden jullie nog een hele maand! Wat gaat de tijd snel!!
Fijn dat jullie nog een mooie plek hebben gevonden voor de laatste week, en hoe bevalt het in de jeep?

Nou geniet er samen nog even goed van, groetjes aan Rob en zie jullie snel!

Xx

Laura

Gaat snel!! Geniet er nog even van en tot zondag:D Klinkt cool hea! Tot zondag. Haha.

Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!