maartjeheeres.reismee.nl

Het laatste maandje SXM..

Heeee verkleumde vrienden,

Hoe gaat ’t daar in het (nog steeds?) glibberige Nederland?
Mijn laatste maandje hier is in gegaan..

De hele familie is 31 December weer vertrokken, na een heerlijke vakantie met z’n allen! Elke ochtend werken, maar elke middag vrij waardoor ’t elke x weer als een traktatie voelde. Wat hebben we allemaal wel niet gedaan.. Nou ik ben iig niet mee geweest naar Saba, ik voelde me die dag niet helemaal fit qua oren. De rest is wel gegaan & het scheen een heel tropisch en mooi eiland te zijn! Ik ben toen met Frouwk een eilandtour gaan doen, heel relaxed. Verder zijn we naar het onbewoonde eilandje Ile Pinel geweest, een boottrip gedaan met de hele groep, veel stranden bezocht & ik kan ’t allemaal niet meer bedenken! Wel weet ik dat de tijd megasnel ging, erg jammer!

Ook zijn m’n beste vriendinnen hier, Els & Marije, 28 december weer vertrokken naar NL. Dit maakt ’t voor mij toch wel een stuk minder gezellig, dus dit is erg jammer dat ze zoveel eerder dan mij weg gingen! 31 December hebben Rob & ik de hele familie Reintsema & Heeres ’s avonds uitgezwaaid. Daarna waren we uitgenodigd voor een private party bij het Holland House hotel, een ticket kostte normaal $ 100 (rond de €80), en Rob & ik mochten er gratis in. Heel erg relaxed, heel mooi opgezet: champagne & cocktails for free, toeters om ’t nieuwe jaar in te luiden en een heel groot scherm om af te tellen. Om 12uur stonden we bij een statafel aan het strand naar het vuurwerk te kijken met een champagne-proost! Wat een luxe leventje om zo 2011 in te luiden!!

De rest van het weekend moest ik het helaas ontgelden want er was natuurlijk zeer veel lawaai en ik ben er tot vandaag nog niet helemaal van geheeld. Elke dag weer werken waardoor ik m’n oor nog niet veel rust heb kunnen gunnen behalve ’s avonds. Hopelijk voel ik me na dit weekend weer helemaal top! Ik zit alweer aan ’t eind van deze week, wat betekent dat ik nog maar 2 weken hoef te werken (zo weinig!!). Ik ben wel echt hecht geworden met m’n collega’s bij Holland House, dus ik vind het heel vreemd voelen dat ik echt weg ga.. Daarna nog 1.5 week vakantie vieren en dan ben ik weer op Nederlandse bodem

Ik moet toch toegeven dat ik er heel veel zin in heb. Gewoon het land Nederland mis ik erg met het fietsen, de cultuur, het ‘normale’ eten, jullie allemaal! Maar waarschijnlijk als ik terug ben, lijkt dit waar ik nu zit het perfecte paradijsje. Dus ik probeer er echt alles nog uit te halen deze laatste 4 weken! Zoals heel veel genieten van het feit dat ik nu in een zomerjurkje op een strandbed aan de zee lig met een zacht briesje, terwijl ik jullie schrijf..

Wink

Heel veel zonnige groetjes,

Maartje

Reacties

Reacties

Marije

Hey ex-roomie!
Nu ik weer in NL ben ga ik ook reageren op je verhaal;) Mooi verhaaltje weer! Tijd gaat nu echt snel, weet nog hoe snel mijn laatste twee weken gingen namelijk.
Geniet er nog even goed van deze laatste maand, want als je thuis bent is het net alsof je niet weg bent geweest. En het is koud hier, maar het weekend wordt het ongeveer 8 graden, dat vind ik nu alweer warm, moet je nagaan haha;)
Kus

Laura

Ahh schattie!! Leuk verhaaltje en nog maar heel even dus geniet er idd maar extra van!!

Dikke kus

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!