maartjeheeres.reismee.nl

Week 3 alweer voorbij!

Hee mensen!

Even weer een update over m'n weekje, genoeg meegemaakt!

Laughing

Maandag heb ik al verteld, hoe Earl overgevlogen was. Wou nog wel even toevoegen dat we gemaild werden door radio 2, of we wel verslag wouden doen over de situatie hier. Die avond is Rob (7 uur 's ochtends NL tijd) op de radio gekomen met een klein interview! Echt heel leuk, valt op radio2.nl terug te vinden, zie robreintsema.reismee.nl voor meer uitleg indien geinteresseerd.

Dinsdag door de chaos van de orkaan op werk geholpen met alles weer op te ruimen, terug te zetten e.d. Niet veel mensen konden komen op werk door het straatverbod (ik wel omdat ik lopend ben, was te doen!) Dus het was heel druk, heb ook even in de bediening gelopen haha! Maar dat was een drukke werkdag, niet op kantoor lekker in de airco dus ook heel heel heel warm. Respect voor de mensen die gewoon de hele dag 'buiten' werken. Al maakt 't uitzicht dan veel goed, werken met uitzicht op blauw water &strand is geen straf.

Wink

Woensdag was weer een gewone werkdag, al zou storm Fiona eraan komen. Beetje anti-climax na Earl want het was 'alleen' heel veel regen en wat meer wind dan normaal, had ook een dramatische regendag in NL kunnen zijn!

Wink
Dus Fiona viel gelukkig mee. Die avond was het me gelukt om SATC 2 te downloaden, heel lang al op gewacht! Maar het was een aardig wonder dat het downloaden gelukt was, want het internet is traag hier. Afgelopen week (van zondag tot vrijdag) had meer dan de helft van de NL-kant geen stroom (dus geen airco, geen internet!) & ik zit doodleuk een film te downloaden haha! Maar SATC 2 heb ik vol genot mogen kijken woensdagavond!

Donderdag heb ik eindelijk voor het eerst m'n laundry kunnen doen. Ik mocht het in het hotel wassen. Heel erg fijn, want in de afgelopen 2.5 week had ik nog niks kunnen wassen, want we hadden de verkeerde sleutel voor het washok hier, maar het is nu goed dus zijn nu volop aan het wassen haha. Jasper hoorde donderdag ineens op werk dat we in de krant stonden, eerst niet geloven, maar blijkt waar! Vorige week vrijdag waren we 'op stap' geweest, en er stond dus een foto van ons in de krant! Die hangt nu trots op onze koelkast natuurlijk

Wink

Vrijdag was een dagje as usual: Werken, zwemmen, eten, boodschappen, chillen op 't balkon (waait 's avonds altijd fijn door dus echt lekker!). Ben ook nog een aardige blunder begaan: Nadat we boodschappen hadden gedaan moest Rob de auto nog instappen en ik reed voor de grap een stukje door, waarbij ik een stukje de stoep op reed. Nouja kan geen kwaad opzich, ik dacht gewoon doorrijden en dan 'bomp' je er zo weer vanaf. Maar ik gaf dus gas en ineens zit die hele auto muur & muur vast! Stonden we met de stoep tussen de banden geklemt (weet 't niet beter uit te leggen..) Maar gelukkig waren er een paar locals die de auto opgetilt hebben (hilarisch gezicht) en vrijwel geen schade aan over gehouden!

Zaterdag was een heerlijk dagje. In de ochtend kwam onze caretaker John om nog wat dingetjes te fixen die kapot waren gegaan tijdens de orkaan. Helaas wou ie het hout wat voor de ramen zit getimmerd, nog niet eraf halen. Hij wou de volgende orkaan afwachten (aankomende woensdag Gaston), maar deze lijkt redelijk afgezwakt dus hoop dat ie er niet komt!! Na zijn bezoek zijn we met z'n 4tjes op pad gegaan, we zijn het hele eiland rond getourd met het idee te stoppen waar we wouden. Dit was hartstikke geslaagd, ik heb gisteravond een filmpje hier op gezet, de foto's int filmpje zijn allemaal gisteren gemaakt! We hebben 3 stranden bezocht (zie foto aan bovenkant van m'n pagina, vreselijk mooi!), veel dieren gezien (waaronder pelikanen & leguanen) en bergen beklommen voor het mooie uitzicht (dit kost aardig wat zweet met die hitte)

Tongue out

Eenmaal thuisgekomen na een dagje touren wouden we lekker onder de douche springen & gezellig uit eten. Hebben we geen water. Douchen is best een must hier, als je gezwommen hebt is je huid & haar zout en je zweet natuurlijk veel! Dus helaas geen keus... hebben we maar take out bij de Mac gehaald! Nog tot half 2 buiten genoten&gechilled, en toen lekker op bed!

Vandaag werden we al wakker met enorme regen, en dit is eigenlijk de hele dag doorgegaan met een paar droge momenten! Een beetje getourd en bergen beklommen, en daarna gezwommen in de zee in de keiharde regen! Hoge golven met harde regen zwemt aardig chill, blijkt! Morgen begint de volgende werkweek weer, na zo'n weekend zonnen moet ik er denk ik even weer in komen!

Wink
Heel jammer is wel dat je elk weekend in de zon zit, maar doordeweeks helemaal niet. Dus elk weekend moet je je weer goed insmeren & de kleur 'terugzonnen' die er doordeweeks afgevaagd is! Maar waarschijnlijk denken jullie nu, jemig waar heb je 't over haha!

Ik vind alle reacties trouwens heel erg leuk om te krijgen!! Antwoorden gaat beetje moeilijk via deze site, maar dat doe ik ook via genoeg andere wegen!;) En zo niet, betekent niet dat ik 't minder leuk vind! 't Voelt als zo'n 1 richtingsverkeer haha maar vind 't leuk dat m'n verhalen zo gewaardeerd worden!

Laughing

Liefss!

Reacties

Reacties

bregita

heey maa! Ik heb weer genoten! Jullie hebben t wel getroffen met al die stormen! Maar zo maak je wel wat mee! Veeel succes met je werkweek! X

moekie

Hej Maartje!

Ziet er allemaal super uit! Zo te zien vermaak je je daar wel ;) Ben echt super jaloers op het strand en het blauwe water...

Anyway, veel plezier en succes daar! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!