maartjeheeres.reismee.nl

Happy hurricane: Earl

Hee iedereen,

Van een heerlijk weekend genoten tot nu toe!!

Vrijdagavond een auto gehuurd bij een collega van mij. Bewaker bij HHBH die had een 2e auto die we voor een goedkoop prijsje mochten huren. Dus wij vrijdagavond direct met die auto naar suggy dollar bar gegaan. Niet een heel best gevoel bij in 't begin gezien ie over bultjes schuurde. Je hebt hier in de weg heel veel bulten zodat auto's afremmen & er niet heel hard overheen vliegen. Ze noemen dat hier 'Silent Policeman' Maar die auto is dus laag en kon dat niet goed hebben. Eenmaal gearriveerd bij suggy dollar bar was het in ieder geval drukker dan woensdag.. Alleen er waren duidelijk nog geen NL'se studenten, maar met z'n 4en ook vermaakt! Bij vertrek wouden we de auto starten maar ging ie niet aan.. na 3 x proberen wel maar niet zo'n goed gevoel bij dus! En de vering was echt heel slecht (niet chill gezien al die silent policeman..)
Gisterochtend besloten dat we gewoon net zo'n auto als Rob willen. Die is klein, hilarisch lelijk
Wink
, heel ruim van binnen en kun je werkelijk overal kwijt (gezien er weinig parkeerplekken zijn).

Dus gister eerst boodschappen ingeslagen voor de orkaan (waar ik zo op kom). Daarna direct een auto gehuurd voor een scherpe prijs waardoor we daarna 3 auto's in ons bezit hadden! Door gegaan naar Mullet bay waar heerlijk hoge golven waren (foto's komen zo) dus hele middag gezwommen! Toen heerlijk gegeten op ons balkon. We hebben de auto van m'n collega toen teruggebracht, wat geen probleem was, hij snapte 't ivm de ruimte hier e.d.! Rest van de avond heerlijk gerelaxed.

Nu net een uurtje wakker, iedereen houdt de familie nu up to date via skype (moet ook gebeuren)
Smile
Maar hier beneden wordt de boel al dicht getimmerd, en wij worden straks ook opgesloten. Want die orkaan waar ik het over had, Earl, lijkt vrij gevaarlijk te worden!! Het is al geen tropische storm meer, maar een orkaan ondertussen.. Vannacht komt ie hier vlakbij, morgen tussen 8 am en 8 pm gaat ie over St. Maarten. Dus afwachten of er een straatverbod komt en wat we allemaal kunnen doen vandaag of dat we binnen moeten afwachten! Echt zooo niet fijn dat dit gebeurd nu wij op 't eiland zijn, dikke pech!:S Dus we hopen dat we morgen gewoon aan 't werk kunnen hiero, maar de vooruitzichten lijken freaky!

Zo toch maar even de laundry doen, moet gebeuren! En straks even een frisse duik in de zee, & afwachten.

Ik houd jullie up to date!!

Liefss

Reacties

Reacties

Inge

Hoi!
Heb je de orkaan overleefd? :O
Ik las het vanochtend in de krant (a) Best ernstig allemaal zeg! Met ramen dichttimmeren enzo. Nog iets ernstigs gebeurd?

Ik maar denken dat het in NL noodweer is met al die regen enzo ;)

Ik ben zelf door een bij geprikt en mijn hand is 2x zo dik :( Wilde vandaag pakken kopen voor stage, maar dat gaat niet lukken denk ik (ivm aanpassen enzo!)

Liefs

Vera

hee maa!
gatsie wat spannend met die orkaan en alles! lijkt mij echt doodeng.. verder ben ik blij dat je het zo naar je zin hebt! veel plezier nog meid!

xx veer

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!