maartjeheeres.reismee.nl

Aangekomen en hoe!

Hee iedereen!

Ondertussen ben ik alweer twee dagen op het eiland, maar had de tijd nog niet echt gevonden om een verslag te schrijven! De vlucht was lang maar ging wel goed
Smile
Opgehaald op het vliegveld en direct naar m'n hotel waar ik ga werken gebracht, Holland House Beach Hotel (HHBH). Hier heb ik direct een rondleiding gekregen, en de eerste week mag ik overnachten in het hotel. Ik heb een kamer met uitzicht over het water gekregen, absurt als ik m'n gordijn open doe zie ik cruise schepen, strand en zee! Ik ben net wakker (7.53), dus deze heerlijke ervaring heb ik net nog meegemaakt
Wink

Omdat ik de eerste week in het hotel verblijf als gast, mag ik alles eten en drinken wat ik wil (heel luxe)! Dus ga zo lekker naar de ontbijtzaal (zal ook nog foto's van het hotel plaatsen).
Wat een paradijs...

Eerste avond geprobeerd te komen naar Rob z'n huis, vrij snel achter gekomen dat dat nie teen succes was zonder auto!! Ze hebben hier 's avonds alle honden buiten lopen, en gezien ik bang ben voor honden (kan er helaas niks aan doen) beginnen ze heel hard te grommen e.d. Vind ik maar niks.

Gisteren direct een auto gehuurd, & een simkaart gekocht zodat je helemaal vrij bent hier. Ik dacht dat auto rijden chaotisch zou zijn hier, iedereen gooit hem ervoor als ze willen e.d. maar je rijdt op het hele eiland 30 of 50 dus dat is geen probleem!! Doordat ze sloom rijden wel vaak beetje files maarja. Gisteren voor het eerst heerlijk gezwommen, het blijft je verbazen hoe ongelooflijk blauw deze zee is, zo helder! Direct flink gaan snorkelen dus!
Very Happy
's Avonds gekocht in Rob's huisje (was nog beetje uitvinden en alles haha). Vandaag naar Marigot, dit is de hoofdstad van het franse gedeelte. Ik woon in de hoofdstad van het nederlandse gedeelte, Philipsburg.

En morgen begin ik met werken. Eerst een rustig opstartdagje en dan maandag volledig aan de bak
Wink
Ik ben heel benieuwd, heb er iig veel zin in!! De mensen hier zijn heel erg aardig en informeel. Hele gezellige mensen, dus denk dat 't allemaal wel goed komt! Zolang ik m'n werk maar goed doe
Wink


Ik zal nog even foto's plaatsen, maar ben 't kabeltje kwijt dus kan niet zeggen wanneer dat gaat gebeuren!

Spreek jullie snel
Smile


Liefs

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!