maartjeheeres.reismee.nl

Verhuist van waarbenjij.nu naar reismee.nl

Hey!

Afwachtend op de orkaan zit ik een beetje te internetten, en zie ik dat je op reismee.nl 200 foto's kunt plaatsen, en evt. meer. Op waarbenjij.nu kun je maar 10 (!!) foto's plaatsen, dus ik verhuis m'n bestaande verhalen naar hier, en ga hier door!

Ondertussen hebben we hoge golven meegemaakt, normaal is 't water hiervoor vlak. En de lucht kreeg een hele bijzondere kleur. Het waait heerlijk hard dus zitten nu op 't balkon voordat we 24uur opgesloten zitten. M'n kamerraam is zonder planken ervoor, dus denk er nog over m'n bed in de woonkamer te zetten want die is helemaal dichtgetimmert! 't Is wat

Tongue out
De orkaan was eerst een tropische storm, nu al een orkaan en wordt waarsch. Type 2. Hij zal rond 8 am (bij jullie rond 14.00) enkele tientallen kilometers van 't eiland langsrazen.

Hopen dat we internet houden, wel zo fijn als gebruiksmiddel naar de buitenwereld. Water en electriciteit worden namelijk afgesloten Red.

Maar in ieder geval, jullie krijgen nu een paar mailtjes met m'n verhalen, maar die zijn dus al verleden tijd

Wink

Xx

Ps. We liepen vandaag over straat en hebben gebeld met een stel locals en iedereen zegt hier serieus tegen elkaar: Happy hurricane! Dus we liepen een winkel uit vanmiddag, zeggen ze: Byee, happy hurricane! Hoe absurt..